duminică, 19 august 2007

Count your blessings...count your friends...


Acesta a fost un weekend foarte special pentru mine. Fiind probabil si ultimul weekend dinaintea plecarii si momentul in care numaratoarea a intrat pe " 3...2...1 ", a fost un weekend incarcat de surprize. Surprize MARI ;)

Pe langa surpriza pe care am primit-o si care a fost chiar cel mai frumos cadou de plecare absolut neasteptat, am avut ocazia sa ma intalnesc cu unii dintre cei mai dragi prieteni ai mei intr-un interval de timp foarte scurt. Practic am concentrat un numar mare de persoane importante pentru mine in doar doua zile si, efectiv, in cateva ore. Intalnirea cu fiecare dintre ei m-a incarcat cu multa energie pozitiva si cu mult elan pentru viitor si mi-am dat seama inca odata cat de mult inseamna prietenii pentru mine. Cat de mult ar trebui sa insemne pentru orice om...

Am de gand sa iau imbratisarile voastre cu mine, undeva intr-un sertaras din sufletzel si le voi scoate de cate ori ma voi simti singura pe meleaguri straine, de cate ori imi va fi dor de casa si de intalnirile noastre.

Nu am de gand sa reiau aici ceea ce v-am spus fiecaruia (evident...sa fiti cuminti, sa va purtati frumos...bla bla bla :-p), dar vreau sa stiti cu totii cat de dragi imi sunteti si cat de mult pretuiesc prietenia voastra. A fiecaruia in parte!

Ma gandeam zilele trecute la vremurile ,,apuse", la prietenii pe care i-am avut de-a lungul timpului. Cu unii dintre ei eram sigura ca voi fi prietena o viata intreaga si cu toate astea ne-am instrainat, din motive mai mult sau mai putin obiective. Cu altii credeam ca nu am foarte multe in comun si cu toate astea, timpul mi-a sfidat parerile si mi-a dovedit contrariul. Viata e incredibil de surprinzatoare si poate ca tocmai in asta rezida si farmecul ei. Daca totul ar fi clar, poate nu ar mai exista amaraciunea dezamagirii...dar nici magia surprizei placute. Si chiar cred din toata inima ca sunt mai multe lucruri bune decat lucruri rele de contabilizat in viata fiecaruia dintre noi.

Atunci cand am aflat ca voi pleca la acest masterat, in luna decembrie a anului trecut, imi imaginam cum va fi momentul plecarii mele. Imi imaginam prietenii de la care imi voi lua la revedere si care ma vor petrece pe aceasta noua cale ce se deschide pentru un an. In mod minunat, viata m-a surprins si aici...si mi-a dovedit ca nu poti niciodata sa anticipezi ceea ce va veni. Ca trebuie sa ,,go with the flow" si sa ai certitudinea ca ceea ce va veni va fi ceva de bine, ceva minunat. Si atunci...poti fi sigur ca asa va fi!

Un comentariu:

Mihaela Dumitru spunea...

Diana, iti doresc mult noroc and sa ai parte de multe impliniri.
Iti trimit ceva ce m-a marcat pe mine in viata si mi-a influentat felul de-a gindi si de-a fi.

To laugh is to risk appearing the fool
To weep is to risk appearing sentimental
To reach out for another is to risk involvment
To expose feelings is to risk exposing your true self
To place your ideas, your dreams before the crowd is to risk their loss
To love is to risk not being loved in return
To live is to risk dying
To hope is to risk despair
To try is to risk failure

But risks must be taken because the greatest hazard in life is to risk NOTHING
The person who risks nothing, does nothing, had nothing, is nothing.
He may avoid suffering and sorrow, but he can not simply learn, feel, change, grow, love.....live.
Only a person who risks is free.

All the best, Mihaela- Dubai, 2007